کامپیوتر و موبایل و اینترنت و ...
شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 23:33 ::  نويسنده : بهرام

تلاش بزرگاني همچون تيم برنزلي (مخترع وب)، وينت سرف (پدر اينترنت)، بيل گيتس (رهبر مايكروسافت) و بسياري ديگر باعث شد تا در 2 دهه پاياني قرن بيستم ميلادي، جهان مجازي گسترده‌اي خلق شود كه در نتيجه آن ميلياردرهاي كاربر به دنياي ديجيتال قدم بگذارند. اين انقلاب اطلاعات كه به موج سوم تافلر معروف شده است، توانسته در طول اين مدت تاثيرات شگرفي در شيوه زندگي، اطلاع‌رساني و ارتباطات انسان‌هاي امروزي به وجود بياورد. به طوري كه با ورود به هزاره سوم، تجارت جهاني به شيوه قرن بيست‌ويكم آنچنان رونق گرفته كه تمام مقوله‌هاي زندگي انسان با پيشوند e (الكترونيكي) همراه شده و تجارت الكترونيك، آموزش الكترونيك، سلامت الكترونيك، شهرالكترونيك و... به عنوان مفاهيمي‌ شناخته شده و كاربردي در جوامع مختلف جهان مطرح مي‌شوند.

يكي از تاثيرات اين تغييرات شگرف، خلق پي‌درپي ثروتمندان افسانه‌‌اي در عرصه كسب و كارهاي ديجيتالي است. بسياري از اين ثروتمندان حالا ديگر آنقدر مشهور شده‌اند كه بيشتر مردم دنيا آنها را مي‌شناسند.

بيل گيتس شايد نمونه خوبي از اين ثروتمندان باشد كه اگرچه اين روزها طلسم 16 ساله صدرنشيني او بر اريكه ثروتمندان جهان شكسته شده، اما دارايي‌هاي خالصش تا پايان سال 2010 به 54 ميليارد دلار رسيده و اين رقم در مقايسه با سال 2009 تا  4 ميليارد دلار رشد پيدا كرده است. در حالي كه گيتس اين روزها تمام وقت خودش را صرف فعاليت‌هاي بشردوستانه در بنياد بيل و مليندا مي‌كند و ديگر وقت چنداني را در شركتي كه او را به چنين ثروت هنگفتي رسانده است، نمي‌گذراند، اما همچنان شركت مايكروسافت ـ كه غول نرم‌افزاري دنياست ـ چنان فروش خوبي دارد كه از تصور اغلب ما خارج است. طي 2 سال اخير سيستم‌عامل

7 Windows به عنوان آخرين خروجي اين شركت، فروش 7 نسخه‌اي در هر ثانيه را تجربه كرد تا به اين ترتيب قيمت سهام اين شركت را تا حد قابل توجهي افزايش دهد. اين اتفاقي است كه مشابه آن براي بيشتر شركت‌هاي بزرگ اين عرصه مي‌افتد تا مديران آنها را به ثروت‌هاي ميليارد دلاري برساند.

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من اسمم بهرام هستش امیدوارم که از وبم خوشتون بیاد
موضوعات

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز و آدرس barham914.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 1844
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1